Förvirrad. Igen.

Snacka om förvirrad... Jag har haft tre tider att passa den här veckan. Ja, förutom de vanliga förstås - lämna på dagis, alla lektioner, utvecklingssamtal etc. etc.

Den första gick bra att fixa eftersom maken också skulle med på mötet i fråga = lätt att hålla reda på. Men resten... Det verkar som att jag blandat i hop alla begrepp som är möjliga att blanda ihop...

I dag skulle jag ha haft tid hos frissan för klippning och slingning. Trodde jag. Har jag trott i snart en månad. Tiden var i morgon... Vilket betyder att jag stressade helt i onödan från jobbet för att hinna i tid... Slutet blev i alla fall gott med tanke på att jag passade på att köpa ett par julklappar åt ungarna. Ett bekymmer mindre att hålla reda på alltså.

Däremot blev det genast lite krångligare i morgon. Har tid på lasarettet två timmar efter att jag ska vara hos frissan och det tar ju som bekant lite tid att både klippa håret och få färg i det... Stress, stress, stress... Skit och pannkaka!!! Jag hatar att stressa!

Varför kan jag inte klona mig så att mitt alter ego kan vara på jobbet och så jag kan göra alla roliga och trivsamma saker?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0