April, april...

I dag har det verkligen varit aprilväder ute, eller det har det varit hela veckan... Men i dag har det varit alla sorters väderlekar under en och samma dag... Massor av minusgrader, åska och hagelskurar undantaget... Det har varit lite soligt, det har snöat, blåst, regnat, varit vindstilla, mulet... En riktig städdag med andra ord ;) Vi har röjt lite här hemmavid i dag och det har verkligen varit välbehövligt!

Barnen är i alla fall rätt pigga i dag och knappt ens snoriga... Så det verkar som att det var en riktigt lindrig förkylning den här gången *ta i trä* De får lov att stanna hemma med mig i morgon, men jag ska ladda med lite fingerfärger, playdoh och sånt, så att barnen har något att pyssla med istället för att slåss med varandra och därmed också driva mig till vanvett ;) Det är rätt fascinerande, det där med syskonskap... Hur man kan slåss som katt och hund ena sekunden för att vara bästa vänner och bara gosa nästa...
Vet förresten inte om jag berättade om hur det gick med samtalet till barnkliniken angående lillebror. De sa i korta ordalag att vi skulle komma ner på måndagen om febern inte hade gett med sig. Men det hade den ju, så det blev inte mer med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0