Orange hårextensions...

...det har jag fått i natt. Orange hårextensions som fästes med cirkelformade hårklämmor i hårbotten så att den slutligen såg ut som ett virkat lapptäcke i regnbågens alla färger. De fixerades med Idomin och jag får inte tvätta håret förrän efter helgen. Jag blev i alla fall supersnygg i håret *hihi*

Efter att jag fått min tjusiga hårförlängning gav jag mig iväg på en ridtur på industriområdet. Den slutade med att jag föll av hästen och fick en spricka i en ryggkota *ajaj*

Sedan vaknade jag :-)

Snacka om att drömmar kan vara urflippade! Någon som är duktig på drömtydning?

Min onda spricka i ryggkotan kommer sig definitivt av att jag redan har ont i ryggen, så det behöver inte analyseras desto mer... Men orange hårextensions som fixeras med Idomin??? Nu vet jag i alla fall att jag drömmer i färg... Alltid något ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0