Fantastiskt med mormor och morfar!

I kväll har maken och jag haft en verklig helkväll och den hade inte varit möjlig om inte mormor och morfar kommit ner till oss och passat barnen. Det är verkligen guld värt med mor- respektive farföräldrar (andra bra barnvakter också för den delen) som barnen är trygga med och som gärna tar sig tid att umgås med barnen.

Jag hade förmånen att få en biljett till den lokala nyårsrevyn i julklapp av min fackförening och köpte så en till maken i julklapp, vi bestämde "dubbeldejt" med ett par vänner till oss som vi träffar alltför sällan och gick först och åt en bit mat på O'Learys (hur gott som helst) för att sedan gå vidare och kolla på nyårsrevyn... Det var fantastiskt trevligt! Under tiden som vi satt och pratade konstaterade maken och jag också att vi inte varit ut och ätit middag på restaurang/någon pub sedan december 2003! Då är inte besöken på hamburgerrestauranger giltliga :-) Det går ju inte att kalla oss festprissar baserat på detta, men jag gör gärna om det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0