Så kom då nästa slag under bältet...

...11 lärare ska sägas upp från skolan där jag jobbar. Det gungar lite under fötterna på mig nu och jag tycker inte om det. Jag har jobbat länge, men inte länge nog för att jag lugnt ska kunna luta mig tillbaka och andas ut. Visserligen har jag varit less (är väl det fortfarande också) och visst ser jag mig om efter nya jobb... Men en omplacering är ju bra mycket trevligare att handskas med om den är självvald, liksom.
-Aldrig är man nöjd ;-)

Jag fick i alla fall feedback på min insändare (förra inlägget i bloggen) från den ena lokaltidningen i dag. Insändarredaktören tyckte att det var ett intressant ämne, men att min text var för lång. Nu har jag kortat av den och skickat tillbaka den. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0