Små glädjeämnen...

  • Att se en busschaufför som lämnat hållplatsen stanna 50 meter senare i vägkanten för att plocka upp en liten tjej som missade bussen...
  • Att äta årets första semla.
  • Att få en godnattkram och en godnattpuss av barnen.
  • Att få handla lite nya kläder till barnen.
  • Att studielånet minskade föregående år (med en hel hundralapp *hihi*) istället för att öka.
  • Att mina elever på skolan är så fantastiska.
  • Att jag har motorvärmare på jobbet.
  • Att väggen mellan vardagsrummet och dåvarande matrummet är riven.
  • Att jag är frisk.
  • Att barnen är friska.
  • Att jag hittade min sovsäck, så att V. kan ligga i den ute i vagnen och sova middag.
  • Att jag har tofflor på fötterna.
  • Att M. nattade barnen (jag är sååå trött!).
  • Att M. tog ut hundarna.
  • Att M. tog sig tid att lyssna när jag deppade ihop i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0