The Neverending Story...

Apropå dagis för lillebror i morgon... Apropå någorlunda frisk son...

Fel. Jättefel! Superfelfelfel...

Febern har poppat upp igen :( I morgon kommer jag att ligga på som en iller för att vara först ut med att få en jourtid till läkaren - i måndags när jag ville dit med honom första vändan var de slut (!) - i dag avvaktade vi eftersom V. ändå lät ganska bra i luftrören, men i morgon kommer jag inte att gå därifrån förrän de har kollat varenda möjliga bakterieinfektion, rs-virus etc.

Jag fick lite mer exakt statistik på V:s närvaro på dagis av personalen i dag när jag hämtade Tova. De senaste 8 veckorna har han totalt varit där 1,5 vecka - resten av tiden har han varit sjuk. Säger läkaren att det bara är att rida ut stormen igen, då skriker jag av frustration och begär en remiss till barnmottagningen i Gällivare...

Men söt som socker och go' som guld är han fortfarande ;-) Min lille prinskorv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0