Håhåhååå...

Det tar sig :-)

Vågade ställa mig på vågen *vitsvits*  i morse och den sa att jag nu gått ner 13 kg sedan jag började med mitt viktklubbande, 7 kg sedan jag återupptog det igen. Nu är det "bara" 3 kg kvar till mitt första delmål, det  känns lite segt såhär i kalastider, men det går...

Jag har dessutom insett att det faktiskt är möjligt att bli beroende av träning och kanske framförallt löpning. Styretränandet är superskönt i sig att hålla på med, men så var jag ju också tvungen att testa löpbanden på motionsavdelningen... Jag promenerade en gång, resterande gånger har jag sprungit (!!!). Mitt personbästa ligger just nu på 7,6 km på 50 minuter. Ingen världsrekordtid direkt ;-) men mycket bra, tycker jag, för någon som a) är överviktig och b) bara har löptränat i lite drygt en månad...

Hejja mej! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0