Annars är det bra...

Äntligen är det fredag! Det känns i både kropp och själ att det har varit en intensiv vecka och jag är rätt glad över att jag inte är politiker eller någon annan sorts högre uppsatt tjänsteman i något annat sammanhang...

Namninsamlingslistorna är uppe lite här och där nu, "notisen" i NSD blev en till stor artikel. Kul! Nu inväntar vi föräldramötet på förskolan kommande vecka. Ska maila BUN:s politiker under morgondagen med en inbjudan till detta möte med tanke på att många föräldrar lär ha en del frågor att ställa till dem just när det gäller dessa "tillfälliga" gruppökningar.

Jag har också hittat igen Kiruna Förskolors Föräldraförening, men inget telefonnummer. Senast de omnämnts i kommunens rullor verkar vara 2002. Det verkar alltså som att de för en tynande tillvaro. Synd. Men jag ska nog försöka komma i kontakt med dem, för det är ju alltid bra att ha en förening i ryggen sådana här gånger.

Jag hoppas nu bara att alla som klappat mig på axeln, sagt uppmuntrande och stödjande ord skriver på namninsamlingslistan och att de uppmuntrar andra till att göra detsamma...


Kommentarer
Postat av: Helena

Fler föräldrar som dig till förskolan! Jag är djupt imponerad :)

2006-10-07 @ 22:13:32
Postat av: Anna

Är också djupt imponerad! Du är bäst, Nina! :) Hoppas ni mår bra!

Kram Anna

2006-10-09 @ 13:11:25
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0