Det är lustigt...

Det är lite intressant hur livet ter sig som en berg- och dalbana... Ibland finns det hur mycket utrymme som helst för att blogga, andra gånger hinner man knappt sätta sig vid datorn.

Just nu befinner jag mig på en sådan där topp, rent sysselsättningsmässigt sett, då jag knappt hinner andas, än mindre blogga eller ens försöka påverka politiker... :-) Men det får bli senare. Jag behöver ju faktiskt inte göra allt exakt samtidigt ;-)

Maken åker för den delen till USA på lördag och blir borta åtta dagar. Känns både trist och jobbigt... Det är en massa saker som strular med resan och jag kan ju inte låta bli att se det som en massa olycksbådande omen, att det inte är meningen att han ska åka. Om han åker så kommer en massa hemskheter hända, som att planet kommer att krascha någonstans efter vägen, någon terroristattack eller galning som kommer och skjuter ner en massa folk eller att M. blir rånmördad... Fyans!

Måste på lektion nu, men jag lär återkomma om dotterns förestående födelsedag och kalas... Det händer ju trevliga saker också!

Kommentarer
Postat av: Helena

Äntligen ett nytt inlägg! ;)) Jag skulle just skriva en efterlysning och så kom det här! KUL!

Det kommer att gå bra med M, men jag förstår hur du tänker, vi är lite lika där...

Ser fram emot att läsa om stora tjejens firande! :)

Kram!

2006-10-26 @ 12:44:54
Postat av: Anna

Håller med H, äntligen ett nytt inlägg! ;) Hoppas ni har det bra. Tänk att T. och L.snart fyller 4! Herregud! ;)

Kram på er!

2006-10-28 @ 14:53:37
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Charlotte

Det är bra att ha mycket omkring sig, men förstås roligare för oss om du hinner blogga ibland =)

2006-10-28 @ 19:35:30
URL: http://www.ansgarssyskon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0