Link of the day

Dagens länk borde väl egentligen heta veckans eller månadens länk istället, men jag tycker att "link of the day" har lite roligare klang ;-) Sak samma...

Jag har gått med i Barnverket! Ett rikstäckande, partipolitiskt oberoende nätverk som verkar för barn i förskola, skola och fritids. Det är också hit som dagens länk går...

Barnverket

Annars har det varit en bra dag i dag. Morgonen hemma var sådär oförskämt lyxigt lugn (barnen höll sams, samarbetade och allt sånt där), tog sedan ut min friskvårdstimme och gick på Nautilus (sprang 40 minuter på löpbandet *heja mej*)... Var lite lagom omotiverad till att jobba, bara... Men det brukar gå över efter ett par dagars softande :-) Då finns det liksom ingen tid kvar till att fortsätta i den stilen... Avslutade arbetsdagen med en timmes (smärtsamt) skön massage av en sjukgymnast/massör, så nu är jag riktigt kokt-spaghetti-mjuk i nacken och ryggen!

Mailade också en inbjudan till ett föräldramöte till politikerna i BUN igår kväll. Fick svar från ordföranden som inte kunde komma, övriga har jag inte fått någon respons ifrån... Men jag fick en del bra tips per mail från en annan Barnverkare. Tacksamt!

Snart börjar När och fjärran, så jag ska ta och pallra mig ner, ta lite Ramlösa Granatäpple och sedan gå och dega i soffan innan det är dags att sova...

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0