Sju saker som gör mig lycklig...

Hittade en utmaning hos Amlon som jag gärna klurar på. 
Man ska lista 7 saker som gör en glad och lycklig. Var med du också!

Här är mina sju lyckopiller - utan inbördes rangornding!

1. Mina barn!!!

2. Att vakna utvilad, utan tandgnisslingstinnitus på morgonen!

3. Att, utan dåligt samvete för en dålig ekonomi, kunna shoppa en massa roligheter som kläder och praktiska prylar...

4. Att åka madrass i en härlig vinterbacke...

5. Att vara ute i finväder.

6. Att i lugn och ro kunna sitta och prata med min stora älskling.

7. Att ligga i vår sköna, snygga soffa och läsa något intressant :-)
image23

Kommentarer
Postat av: JoVi

Vilken fin soffa ni har!

2007-04-04 @ 12:24:03
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Pippi själv :-)

Ja-a... Jag är så nöjd med den! Lite trist bara att så många kvällar slutar med att både jag och maken somnat i soffan (som sagt, den är livsfarligt skön också), så på så sätt är den en riktig romantikdödare *hihi*

2007-04-05 @ 09:34:40
URL: http://pippi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0