Snodd lista...

Amlon har en del roligheter för sig :-) Jag norpar denna lista också innan jag går och knyter mig... Då hinner sottern kanske också lugna ner sig lite. Det är en upprörd dam som ligger i sovrummet och drömmer...

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Mycket trött
Favoritgodis: Olika, men salta, sura och blå bumlingar är alltid goda!
Är det nåt du absolut inte äter: Janssons frestelse *rys*

Kläder just nu: Mitt 70-talsnattlinne :-)
Musik just nu: Ingen...
Vad sa du senast: Är T. vaken eller drömmer hon bara?
Favorit-hangout: Soffan...
Sommarplaner: Sommarlov och finlandsresa.
Är du bra på matte: Nej, men jag har ett bra sifferminne :-)

Fisk eller badkruka: Badkruka
Saft eller alkohol: Saft
Längd och vikt: 1,65 , min vikt avslöjar jag inte än ;-)
Hur många kuddar sover du med: Oftast två
Favoritväder: Just nu varmt vårväder med sol och en svag, varm vårvind.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? Mat, läsning och min bettskena
Spelar du nåt instrument? Definiera spela ;-) Annars nej.
Morgon- eller nattmänniska? Natt
Sparare eller slösare? Mest slösa - till min stora förtvivlan
Vem är viktigast för dig? Barnen
Bästa film? Är hemskt förtjust i Sagan om ringen-trilogin, men också i allsköns romantiska komedier som exempelvis Fyra Bröllop och En Begravning.
Tror på liv på andra planeter? Ja
Kommer du ihåg din första kärlek? Ja
Älskar du henne/honom fortfarande? Nej
Har du några homosexuella vänner? Vet inte :-)
Tror du på mirakel? Ja, det gör jag.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja, det tror jag

Ser du dig själv som tolerant mot andra? Hyfsat
Ser du på kärleken som ett misstag? *hmm* Nej, inte på det hela taget
Bio eller promenad? Promenad
Är du kittlig? Mycket
Snarkar du? Ja, om jag är supertrött
Stjärntecken? Lejon

Rädd för insekter: Ja
Äckligaste insekten: Skalbaggar och daggmaskar får dela på förstaplatsen. Räknas maskar som insekter förresten? Äckliga är de i alla fall!
Största svaghet: Dålig karaktär
Det här är jag bra på: Att organisera och att skjuta upp tråkiga måste-göra-saker till senare.
Bästa bok: Svårt... Arto Paasilinnas böker skrattar jag mycket åt, Astrid Lindgren trollbinder mig fortfarande, Åsa Larsson är kusligt bra på deckare... Svårtsvårtsvårt... 

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Supersnabb eller osynlig... Tror att det får bli osynlig.
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Inte utöver den här bloggen
Har du nån flickvän/pojkvän? Jadå, är gift med honom också :-)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Lurar lite på en tatuering
Stökigt eller välstädat? Stökigt, skulle vilja ha det mer städat än vi har det. men det går att leva med :-)
Gungar du på stolen? Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i livet!
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Hur många syskon har du? Inga
Är du rädd för blod? Nej 
Saltar du på maten? Sällan
Gillar du att sjunga? Ja, hellre än bra - än så länge
Anser du att du är stark? Ja, det gör jag nog.

Brukar du sola? Ibland
Vad gör du om du får hicka? Hickar :-)
Använder du knark? Absolut inte!
Kaffe, te eller inget? Te
Vad längtar du mest efter just nu? Att gå och sova... *godnatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0