Förändringar

Det är lite lustigt egentligen hur saker och ting förändras... Innan jag fick barn var det hundarna och hemsidor som gällde. Nu hänger ju hundarna fortfarande med, men vad hemsidor beträffar... Tja... jag har inte ens installerat något hemsidesprogram på datorn, än mindre något grafikprogram som funkar.

Jag satt precis och kände att jag hade lust att peta till bloggen lite. Med lite andra färger, en annan bild och sådär, men blev ganska snart varse att det inte riktigt fanns förutsättningar för det.

Nu ska det däremot moffas lite godis i soffan. Det är ju marknad här istan nu och då måste man ju köpa godis :-) Dessutom kom ju det nya numret av Vi Föräldrar i dag, så läsning finns det plus att jag bara måste se Erin Brockovich på SVT1 i dag. Har också lånat hem Vingar av glas och Livet är underbart... Det ser ut att bli en riktig filmhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0