Men alltså...

Läste en artikel på SvD och jag måste ju säga att jag blev mörkrädd.

I Tyskland hävdas det nu att var tredje barn i förskolan är psykiskt stört just på grund av sin vistelse där. Debatten bottnar i att man vill utöka antalet platser i förskolan, men detta ifrågasätts av manliga (såklart!) företagsledare och den katolska kyrkan (surprise!).

Jag har hur mycket tankar som helst som snurrar i skallen om detta just nu, men jag förmår mig inte att få ner dem på pränt. Jag är bara mållös! Stum! Häpen!

Hur är det möjligt att den här debatten ens pågår på 2000-talet?

Shit!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Ojojoj!

2007-02-28 @ 13:38:45
URL: http://joviskarameller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0