Hur mycket pengar kan man ha???

JoVi bloggade om dotterns fäbless för nappar och så fanns det lite bilder på några Blingaliciousnappar... Kunde inte låta bli att gå in på webbshopen och kolla vad som fanns plus att jag ju var lite nyfiken på vad de kunde tänkas kosta :-) Inte för att något av barnen använder napp längre, men kolla kan man ju.

Jag trodde att jag skulle dö!

Okej att jag har ågren för nya glasögon för över 5000 kr... Men 550 kr för en napp??? 550 svenska kronor??? För en napp... EN enda napp?

Men de var grymt läckra...

Sådana här hade jag velat ha till ungarna - om jag hade haft så mycket pengar att jag inte vetat vad jag skulle göra med dem, om barnen inte hade varit den sortens barn som vässar tänderna på napparna och om de fortfarande hade använt napp :-)

Blått till storasyster och rött till lillebror förstås!

image12 image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0