Jag mötte Lassie...

Töntvarning utfärdas!

Ni som inte grejar kusinen-från-landet-beteende får sluta läsa nu, för nu kommer det att bli pinigt ;-)

I dag har jag ätit lunch ca 1,5 meter ifrån Mikael Persbrandt och Sanna Lundell (det är väl henne han är tillsammans med)...

*wow*

Det är lite småkul att springa på kändisar från Ståkkålm (eller för den delen LA - det är ju där Izabella Scorupco bor...) sådär på en torsdagslunch här uppe i avkroken. Det är ju inget vi är sådär superbortskämda med. Å andra sidan så skulle det nog inte spela så stor roll, för jag har så dålig koll i alla fall. Under en vistelse just i Ståkkålm så var jag och min kompis ute på stan och hon petade i mig både lite nu och då och nämnde samtidigt en massa kända namn - jag lallade mest på och undrade var alla kändisar egentligen höll hus. Jag såg ju dem inte :-) I dag var det min kollega som uppmärksammade mig på vilka det var som kom in på restaurangen.

Det var ju förstås svårt att låta bli att spana i dag (obs! Jag behövde inte sitta och vända mig om - utan de satt rakt i mitt synfält) - fy vad hemskt det måste vara att vara känd, med en massa folk som hajar till och inte kan låta bli att titta trots att de vet att de borde det! Men jag plockade åtminstone inte fram mobilen för att fota dem! Alltid nåt ;-)

Kunde i alla fall konstatera att Persbrandt var lång och att han har väldigt blå ögon. Jag har aldrig varit något stort fan, men nog har karln utstrålning... :-)

Slut på pinsamheter. För i dag...


Kommentarer
Postat av: JoVi

*hihi* Inte ett dugg pinsamt, enligt mig! Själv LÅTSAS jag att jag ser kända SAGOFIGURER, vad tycks om den du?! *hihi*

2007-03-29 @ 22:17:54
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Amlon

Åh, det slår ju min kändisspaning på jobbet! Fett mycket!*hihi*

2007-03-29 @ 23:33:16
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: listoplisto

Shit... jag sa just igår att jag skulle bli livrädd om jag sprang på Persbrandt på stan *S*

Måste börja hänga lite på stan så jag kanske också hinner vara lite pinsam innan alla storheter försvinner härifrån :-)

2007-03-31 @ 08:33:16
URL: http://listoplisto.blogspot.com
Postat av: Persilja

Mitt aprilskämt hände dig! Så jag har länkat till dig. Bara så du vet. Hoppas det är okej!

2007-04-03 @ 22:57:45
URL: http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0