Nyfrälst!

Tjoflöjt!

Jag har precis suttit och talat med maken i långt över en timme, vi har till och med roat oss med att spela lite sällskapsspel. Ändå sitter han många, långa mil hemifrån. Ändå kostade detta oss inte ett nå. Ja, mer än tiden vi lade ner på det, förstås... Och det var det ju värt.

Det är sådant här som jag gillar med internet. Att det finns en del möjligheter också och inte bara elände med det...

Ta ett program som Skype t.ex. som maken och jag nyss suttit och talat över. Via datorerna. Nu fick ungarna också chansen att få prata med sin pappa i lugn och ro, i den takt de vill. Mycket värt!

Jag är nyfrälst! :)

Håll förresten tummarna för mig i morgon när jag ska träffa både min nya chef och kollega! Det kommer säkert att gå bra, men det är pirrigt i alla fall...

Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Håller tummarna! Kom ihåg: Du är bäst!

2007-06-01 @ 18:05:38
URL: http://itmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0