I morgon...

...börjar jag att jobba igen efter ett långt och välbehövligt juluppehåll.
...kommer barnen att börja på dagis kl. 8 och komma hem först 14.30 - tills vidare.
...börjar M. att jobba igen efter sin föräldraledighet.

I dag...
...har jag haft huvudvärk mest hela dagen.
...har jag försökt slå undan varje tanke på mitt arbete.
...har jag haft ågren till och från hela dagen.

Behöver jag skriva det rakt ut?

Jag vill forstätta vara ledig tillsammans med min man och ha barnen hemma på heltid! Jag vill vara ekonomiskt oberoende och möjligen jobba för ro skull, inte för att jag måste få in pengar på något vis.

Jag måste börja köpa trisslotter lite oftare. Ni kan väl hålla tummarna för en storvinst? 25000 kr/månad i 25 år? Fast jag är inte knusslig. 10000 kr/månad i 10 år går bra det också ;-)

Lade förresten in en bild på min isprinsessa i förra inlägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0