Vilket gensvar!

Vilket gensvar jag har fått på lördagens insändare! Ändå har jag varit grymt asocial i helgen ;-) Undrar hur det blir i morgon på jobbet eller när jag lämnar ungarna på dagis...

Det har ringt folk hit hem och uttalat sitt stöd både å sina egna och å bekantas vägnar, grannar har klivit ut när jag kommit hemkörande med bilen och nyss ringde en kollega och berättade om sin "tantmiddag" där de börjat prata om min insändare och alla tyckte att jag hade skrivit SÅ bra och SÅ rätt *hihi*

Jag kanske borde bli politiker... *garv*

Oavsett vilket så känns det himla bra att få ett sånt stöd från folk omkring mig. Det känns också bra att få bekräftat att jag inte är helt ute och cyklar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0