Jag har vunnit!

Jag deltog i en tävling om en resa till Turkiet. Närmare en vecka i Marmaris med boende på ett All Inclusive-hotell. Man skulle leta efter annonser i en tidning och sådär och sedan skriva en motivering på max 15 ord om varför man skulle vinna...

Min vers löd: Återhämtning och vila för en amatörpoet, finns på en strand i Turkiet. (Turkiet måste ju då uttalas med ett långt e på slutet ;-))

Ingen höjdardikt direkt, men jag hade kul när jag skrev den! *hehe*

I alla fall så är man i och med detta också med i ett lotteri om ett antal presentkort utställda på olika företag här i stan. Det var det jag vann! 200 kr på en glasfirma! Så himla bra! Jag är jätteglad, för nu kan jag äntligen komma mig för att lämna in min tjusiga 30-årspresent för inramning. Så här ser den ut: http://www.naturfoto.se/images/arkiv/roddboat.jpg 

Nu har jag plitat ihop en ny dikt i hopp om att vinna den sista resan för två till Marmaris. Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0