Dagen G

I morgon är det dagen G, G som i Gastroskopi...

Minus:
* Jag är nervös.
* Jag kommer att spy.
* Tankarna på om jag kommer att drabbas av panik.
* Alla skräckhistorier jag hört om denna undersökning.

Plus:
* Jag får (med största sannolikhet) reda på orsaken till mina magsmärtor.
* Det är en hyfsat snabb undersökning.
* Jag kan få bedövning i svalget.
* Jag kan få lugnande medicin.
* Jag har många som tänker på mig, och som en god vän uttryckte det: skickar mig stöd genom anden.
* Jag får en egen uppfattning om den undersökning som jag varit rädd för i 15 år (!!!).
* Jag kommer att klara det med hjälp av andningsteknikerna från yogan.
* Jag kommer att klara det med hjälp av lite mindfulness och kroppsskänningsövningar därifrån.
* Jag kommer att klara det med lite tillit, förtröstan och hjälp från ovan.
* Jag kommer att klara det om jag fokuserar på den nya bh jag bestämt mig för att köpa som belöning till mig själv efter genomförd undersökning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0