Jag grejade det!

*hehehe* Ibland är det bra med droger. I dag var ett sådant tillfälle.

Jag glömde bort alla mina goda föresatser, grät hysteriskt och var livrädd när jag klev in på op-avdelningen. bestämde mig först för att testa utan bedövning och lugnande, men efter att ha slitit ut gastroskopet när läkaren försökte föra ner det i svalget bestämde jag mig för att ta lite lugnande...

Peace, love and understanding säger jag bara ;-)

Kommer i håg att jag fick bitringen mellan tänderna och gastroskopet i munnen. Nästa minne är sköterskans röst som säger att det är klart. Så jobbigt blev det ;-)

M. var med och höll handen... Tydligen har jag legat där och försökt prata med gastoskopet i munnen... Men det gick inte så bra förstås *s* Tur att jag själv inte minns något av det. :-)

Det är skönt att ha det gjort. Det är skönt att ha fått en diagnos och medicin.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Blev det någon snygg bh då?

2006-11-20 @ 19:44:36
URL: http://www.ansgarssyskon.blogg.se
Postat av: Nina

Nej, ingen snygg bh än. Pallade faktiskt inte med att gå och prova några i dag. Det får lov att bli en tur på Lindex på onsdag istället :-) Den som väntar på nåt gott... :-)

2006-11-20 @ 20:50:46
Postat av: Malin

Hej Nina!
Vad skönt att höra att allt gick bra efter lite droger *hehe* Skämt åsido, vad fick du för diagnos? Är det nåt som går att medicinera? Hoppas ni mår bra allihopa!
Kram Malin nov02

2006-11-21 @ 22:45:36
Postat av: Anna

Vad skönt att det gick bra! :) Hoppas ni har det bra! Kram!!

2006-11-22 @ 14:14:29
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0