Sjuk!

Har varit och gratulerat ett par nyblivna föräldrar i dag. Det var mycket trevligt! Till och med dottern som annars är en reserverad och iakttagande själ smälte :-)

Båda barnen pratade om Matilda innan de somnade. Båda hade varsin docka bredvid sig. Båda dockorna hette Matilda :-) Vilket djupt intryck en så liten människa kan göra!

Själv blev jag bebisssjuk, ungefär som jag brukar bli när jag träffar små, nya, sött sovande bebisar. Försöker vaccinera mig genom att tänka på alla sömnlösa nätter vi haft här hemma på grund av stökiga magar. Men det går inte så bra...

Kommentarer
Postat av: killfröken

ouch, finns inte mycket vaccin mot den sjukan tror jag. Ska vara ett gott minne då :-)

2007-04-24 @ 07:19:09
URL: http://killfroken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0