Trendiga jag!

Det har hänt!

Jag är trendig! Jag som annars är en mode- och trendanalfabet ;-)

Men det tog ett tag innan jag fattade det... Trodde först att jag såg hemsk ut i håret, att det var därför som så många elever plötsligt började kommentera min lugg.

Men så här är det: LUGGEN är helrätt nu...

För min egen del ledsnade jag bara på håret som är på utväxt och som därmed hängde ner och började peta mig i ögonen. Fram med saxen och vips! fick jag lugg. Tur att jag inte hade en susning om att lugg är så inne - hade jag vetat det så hade jag antagligen får värsta prestationsångesten igen och låtit bli att klippa mig ;-)

Känns faktiskt lite kul att vara trendig för ovanlighetens skull, även fast det var ett synnerligen omedvetet drag :-)


Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Hi, skoj! Jag brukar också ha svårt att hitta modet som gäller just nu. När jag väl har fått kläm på det och köpt det som alla andra redan har haft ett bra tag, är det dags för nästa modefluga.

2007-04-09 @ 22:07:29
URL: http://itmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0