Banala bekymmer

Letade mig in på Wordpress, kikade runt lite och grejade en smula. Nu har jag en blogg där som jag tycker är så fin. Men ska jag idas flytta min blogg? Lämna den här? Tycker att wordpress verkar bra, har sällan haft problem med att ta mig in på bloggar som ligger där, medan blogg.se har strulat hyfsat ofta.

*hmmm*

Det går ju i och för sig att fixa till den här också, men den känns omständigare.

Roar mig med att hämta hem barnen under tiden.

Om ni vill kika på den andra, tomma bloggen, så hittar ni den här.


Kommentarer
Postat av: JoVi

Den var jättefin! Men uj vad jag lär få svårt att hitta dit, hittar inte överallt ändå sen datakraschen...om du förstår...;)

2007-08-16 @ 22:14:59
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: IT-mamman

Jättefin blogg! Jag blir överlycklig, Wordpressare som jag är. En nöjd sådan dessutom.

2007-08-17 @ 18:44:16
URL: http://itmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0