Ny kategori - Miljötipset

Har inte kunnat släppa min miljöångest... Därför presenterar jag nu en ny kategori för inläggen :-)

*ninnaninnaninannaninanananina*

Miljötipset!

Dagens/veckans/månadens (beroende på hur mycket tid och ork det finns, då) miljötips är:
Gör om din gamla toalettstol till en snålspolande variant, endast till kostnaden av en eller två petflaskor!

Fyll en eller två petflaskor med vatten, skruva igen korken ordentligt. Lägg ner flaskorna i vattenreservoaren på toalettstolen och vips har du gjort om din gamla vattenslukande toastol till en mer snålspolande variant.

Bra va?!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vet inte varför jag kom att tänka på farbror Frej..... "H som i Hej med Farbror Frej" Du vet, Galenskaparna....det bara poppade upp. Det var nog det där sista du skrev "vips har du gjort om din gamla vattenslukande toastol...." Jag är nog bara trött så här på morgonen Hi hi!

2007-02-21 @ 08:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0