Trist!

Har för jag-vet-inte-vilken gång i ordningen fått sitta och radera kommentarer som gör reklam för diverse obscena sajter, så nu har jag bestämt att alla kommentarer får lov att godkännas av mig innan de publiceras här på bloggen.

Jag hoppas däremot att alla ni som faktiskt har rent mjöl i påsen fortsätter att lämna spår efter er och att ni som inte gjort det förut, men brukar vara här och läsa ska börja göra det :-)

Peace, love and understanding!

/N. från alvedon- och feberdimmans värld ;-)

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag har rent mjöl i påsen ;-), så nu är det väl dags att jag lämnar ett litet avtryck här....
kram Carin, nov-02-listan

2007-02-23 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0