Snuba...

Det är synd om mig nu. Jag är dyngförkyld och det verkar som att förkylningen satt sig på hjärnan också. Dessutom värker det i kroppen. Ungarna är på väg att bli friska med allt vad det innebär i fråga om kiv och överskottsenergi :-) På måndag börjar jobbet igen, just precis när jag landat :/

Alltså:

Tre bra saker i dag:
1. Vi har röjt ur garderoben i vardagsrummet så att den kan flyttas upp till klädkammaren.
2. M. har varit ledig.
3. Barnen har varit väldigt kärleksfulla.

Tre saker att vara tacksam för i dag:
1. Vi hade faktiskt råd att köpa pizza till middag och barnen åt med god aptit.
2. Barnen är på bättringsvägen.
3. M. står ut med mig och min klagan...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tjejen! Stackars dej. :) Hoppas ni haft en skön jul och ett bra nyår. Krama barnen!

/A

2007-01-05 @ 22:07:18
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Anna

Förresten kolla in utmaningen i min blogg. Jag utmanar dej! :)

2007-01-05 @ 22:16:19
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0