Antingen eller...

I dag snor jag en rolighet från Amlon!

Hav eller sjö - Tveklöst havet. Det är så stort och mäktigt, så romantiskt... En sjö kan vara fin den med, men förknippas med fler mygg, så där räknas de ut ganska snabbt :)
Tv eller Dator -  *hmmm* Tror att det får bli datorn.
Höst eller vår - Hösthösthöst! Kall, klar, hög luft. Fjäll som brinner, blå fjällsjöar (ok, här skulle jag lätt välja sjö, då)
Jul eller påsk - Jullovet är längre och helgen är mysigare i sin helhet!
Svart eller Vit - Vitt, fast svart har sina ljuspunkter ;) *haha*
Ipod eller Mp3 - Har aldrig ens hållit i en Ipod...
VH1 eller MTV - VH1???
Rosa eller Lila - Gillar rosa, på detaljer...
Hund eller Katt - Nyser mer av katter än av hundar! 
Guld eller Silver - Silver till vardags, men jag älskar mina vigsel- och förlovningsringar i guld :)
Bad eller Dusch - Saknar badkaret mest av allt sedan vi flyttade till hus...
Sko eller Sandal - Ganska lätt val på sommaren ;)
Afrika eller Asien - Asien känns mer mångfacetterat av någon anledning.
Löshår eller Äkta - Löshår verkar bara omständigt!
Mobil eller telefon - Helst vanlig telefon.
Klänning eller kjol - Ser nästan gravid ut i klänning, men jag har två stycken sådana som jag gillar ändå :)
Blond eller Brunett - Är rätt mörk just nu och trivs rätt bra med det.
Lägenhet eller hus - Så otroligt mycket skönare, friare, luftigare...
Vanilj eller Choklad - Gottgottigottgott...
Ring eller halsband - Har jämt ringar, men halsband mer sällan.
Jordgubb eller hallon - Finns det något annat?
Nyår eller Midsommar - Svårt att välja, faktiskt. Får bli midsommar eftersom man inte behöver lassa på sig lika mycket kläder för att kunna vara ute då :)
Långt hår eller kort hår - Är på utväxt nu.
Nagellack eller läppstift - Äger inte ett endaste läppstift...
Bil eller buss - är mer flexibelt, men jag trivs väldigt bra med att åka buss
Sanning eller Konsekvens - ...fast det beror ju på också. Men man behöver ju inte alltid säga allting, ens fastän det skulle vara sant.
Blåa ögon eller Bruna ögon - är brunögd, men smälter för makens blå...
Jeans eller leggings - Skönt! Dessutom ser man inte ut som en tunna på två tändstickor med jeans ;)
Snowboard eller skidor - Jag ramlar bara så mycket med snowboard :)
Harry Potter eller Lord of the Rings- LOTR är oslagbart! Men Harry Potter är på uppåtgående :)
Berg-och-dalbana eller Vattenbana - Tveklöst!
Plugga eller arbeta - Saknar varken tentapluggande eller studentliv.
Christina Aguilera eller Britney Spears - Om jag måste välja så...
Stjärnor eller Månen - Vad kan glimra så vackert som stjärnor en kall midvinternatt?
Vinter eller Sommar - Myggen till trots!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Var har du tagit vägen, min vän? Hoppas iaf att allt är bra med er och att ni "bara" njuter av sommaren och ledigheten. Kram!

2007-07-17 @ 09:25:20
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: decembertjej

Gillar din blogg :-)

2007-07-17 @ 16:37:26
URL: http://decembertjej.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0