Min egen förträfflighet

I dag är jag verkligt stolt över min insats! Jag fattar inte var energin kom ifrån eller för den delen tiden, med tanke på att jag fortfarande är ensam med barnen...

1. Var med och donade i tre timmar på villaföreningens städ- och fixardag.
2. Fixade en vettig lunch åt barnen.
3. Tömde garderoben, fick in de två extra hyllorna som väntat sedan jag-vet-inte-när och fick även in kläderna igen.
4. Rensade undan vinterkläderna, inkl. alla mössor och vantar. Fick dessutom in dem i klädkammaren - där de ska vara :)
5. Vikte ihop en gigantisk hög med tvätt och fick in den också i respektive garderob (det är just det här sista steget som brukar vara så svårt för mig, avslutet ;))
6. Har dessutom tvättat två maskiner med smusttvätt. En tredje är på gång.

Allt detta har skett inom loppet av sju timmar. Det är en stor hjälp att barnen håller sams, men ändå...

Fy f*n vad jag är bra! :)))

Kommentarer
Postat av: Amlon

Heja heja! Har du vägarna förbi söderöver kan du ju kika in och fortsätta här! ;)

2007-06-10 @ 20:23:49
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: JoVi

Ja, du är bra!! :)

2007-06-10 @ 22:02:17
URL: http://joviskarameller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0