Ynk!

Nu är det allt bra synd om mig. Jag sitter på soffan och kurar i makens dunjacka, ändå fryser jag... Det känns lite typiskt, att jag bara hann jobba en vecka innan det var dags att bli sjuk igen. Men om jag får vara lite ful så är ju min timing bra, det finns ju massor av bra TV att titta på nu när det är OS och allt :-)

T. började i alla fall i fredags med att bli förkyld plus att hon fick en ganska elak ögininflammation (Mike Tyson efter en boxningsmatch är ju snygg runt ögonen i jämförelse). V. är lite småsnorig, M. kraschade igår och nu då jag.

Ynk!

Vad jag heller inte fattar är hur jag, vuxna människan, kan bli så allmänpåverkad av att ha 37,8 i feber när ungarna rusar omkring som ingenting med närmare 39 i temp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0