För Bobby - för alla barn!

safetypin


Bobbys öde skakar mig ända in i märgen. Jag kan för mitt liv inte förstå hur någon kan vara så grym mot ett barn, sitt eget barn, sin sambos barn... Jag blir gråtfärdig av att ens tänka tanken på hur denna pojke måste ha lidit. Jag klarar inte av att läsa klart en artikel om Bobby, knappt att se ett inslag på TV som handlar om honom. Må han ha frid och ro nu i alla fall, fjärran från sina plågoandar...

För Bobbys skull och för alla barns rätt till trygghet så ansluter jag mig till Säkerhetsnålen - kampanjen för barns rätt till säkerhet. Nu. Jag hoppas att du som läser detta också gör det.

Mer kan du läsa om hos Vendettabettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0