Ja! Ja!!! JA!!!

Jag blev så glad att jag nästan började gråta där jag stod när jag lämnade barnen i morse.

En annan förälder hade läst artikeln i NSD och blivit lika arg som jag. Hon och två andra mammor hade oberoende av varandra talat med BUN:s ordförande, han hade vid alla dessa tre tillfällen lovat dem samma sak - men i gårdagens artikel sagt precis tvärtemot.

Detta gjorde att mamman i fråga skrev ett upprop och hängde upp listan på förskolan och nu ska vi hjälpas åt med att sprida detta på diverse ställen i stan. Nästa vecka är det föräldramöte på förskolan och då ska vi jobba med att få dit politiker och journalister...

1. Det är så förbannat skönt att ha satt igång någonting istället för att bara knyta näven i fickan.
2. Det är så förbannat skönt att vara flera om det!

*wohooo*

Nu däremot ska jag försöka jobba... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0