Nöjd med mig själv!

Ja, jag började ju mitt nya liv här i slutet av juli men kom inte igång med det "på riktigt" förrän i mitten av augusti.

Nu har det i alla fall gett resultat verkar det som. Ibland är det verkligen tur att tiden går fort - som sådana här gånger - då blir väntan på resultatet inte lika tradigt.

Mitt mål är i alla fall -10 kg fram till jul (21/12). Nu har jag nått halvvägs och ligger därmed lite före tidsplanen. Har också krympt 7 cm i omkrets och det känns heller inte helt fel... Börjar känna mig som en riktig trekommanolla till vardags och en fyrakommanolla när jag är på bra humör :-) (Kanske ska tillägga att femkommanoll är det optimala, men perfekt ska jag försöka undvika att bli ;-))

Dessutom måste jag säga att jag varit lite skeptisk till det här med hur motion påverkar måendet i själen... Men jag måste säga att det stämmer! Motion = mer välbefinnande och energi. Så är det verkligen!

Nu är det däremot natt och sova som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0