Livsfarligt!

Webshoppar är livsfarliga. Jag är glad att den har stängt på Krabat. Sitter och fascineras av alla sagofigurer där och ser för mitt inre hur sonen skulle älska dem. Speciellt piraterna. Tur att hans födelsedagspresent redan är klar!

Var också in på IKEA Handla Hemma igår. Har beställt ytterligare en Billy till vardagsrummet. Har ett par kartonger med "finböcker" ute i garaget som jag vill få in. Tycker av någon anledning att inbundna böcker är väldigt trevliga att ha stående i en bokhylla Böcker ger rummet en skön inramning på något vis. Pocket är ju också bra böcker, framförallt är de ju som regel prisvärda, men de är inte lika snygga :)

Har också beställt två garderober som ska in i tvättstugan. Barnens kläder finns i dag i två överskåp och även fast mängden kläder inte ökat (Ja, okej... LITE har den ökat), så får de knappt plats längre. Så nu ska här ordnas. Jag trivs med ordning. Det ger min själ ro.

Men som sagt. Webshoppar. De är fortfarande livsfarliga. För ekonomin. Är glad att det "bara" blev en wok och två kuddfodral utöver det som var tänkt igår :)


De nya familjemedlemmarna ;)

Bilderna på inredningen kommer från IKEA.

Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Håller med! Jag blir utfattig av att surfa runt bland webbshoppar. Fast man hittar en hel del originella saker.

2007-08-05 @ 21:49:06
URL: http://itmamman.wordpress.com/
Postat av: gulligagumman

Visst kan det bli dyrt, men roligt är det! Älskar inredning...
Ha en bra dag!

2007-08-06 @ 12:07:53
URL: http://gulligagumman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0