Pippi Präktig

Ordning lönar sig visst. I alla fall när man sorterar papper som samlats på hög i nästan 1 1/2 år. Har varit präktig hemmafru i dag med och sorterat papper. Det känns så himla skönt att få ut allt detta skräp. Det känns så skönt att få ordning. Det är precis som att hjärncellerna också börjar hamna på plats.

I alla fall. I de tre högar som samlats på och bredvid mitt skrivbord gömde sig, förutom två påsar skräp, ett presentkort på Telia! Fler roliga överraskningar åt folket! Jag tycker att jag gott kan hitta en oskrapad trisslott också, en trisslott som gömmer en vinst på månadsklövern. Jag lovar att jag kan nöja mig med 10000 kr/månad i 10 år. På heders!


Kommentarer
Postat av: Annis

Håller tummarna för att det är en jättevinst!;)

2007-08-18 @ 23:24:52
URL: http://annis.blogspot.com
Postat av: Pippi

Annis:
Tyvärr ingen jättevinst än. Men för 75 kr kan man ju köpa tre nya lotter som förhoppningsvis ger mig full pott :) Drömma går ju i alla fall...

2007-08-19 @ 21:54:19
URL: http://pippi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0