Hemma igen...

Är hemkommen från en två veckors vistelse i Finland. Det var skönt med miljöombyte! Ungarna har stortrivts och vila har det varit gott om :)

Ändå tycker jag att livet bråkar mer än nödvändigt med mig just nu och det tycker jag inte om, även fast jag förnuftsmässigt inser att det faktiskt blir så emellanåt. Skrivandet kan det också bli mindre av av samma anledning.

Jag antar att jag bara ville lämna ifrån mig ett livstecken, bara säga att jag lever...

Så här kan det för övrigt se ut om regnet plötsligt bara bestämmer sig för att ösa ner:
image49

Jo. En sak till. Jag har läst (!) under Finlandssemestern. Hann plöja igenom hela två böcker på två dagar! Bra var de också, tänkte alltså tipsa lite :)
1. Martina-koden av Martina Haag. 
    image50

2. Damernas detektivbyrå av Alexander McCall Smith
    image51

...läs, läs, läs :)

Kommentarer
Postat av: Amlon

Hej! Kul att se dej igen! Hoppas livet blir lite mindre bråkigt snart! KRAM

2007-07-19 @ 09:11:02
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0