Ni är i våra tankar

Förra veckan tog min kusins, tillika dotterns gudmors, farbror livet av sig. Han begravs i morgon och lämnar fru, två döttrar, föräldrar samt två bröder med familjer efter sig.

Vi tänker på er och sänder er all tillgänglig styrka genom Det Stora Obegripliga.

M. jag kom att tänka på en sak som du sa till din lillasyster efter att er mormor dött och när I. var bekymrad över hur mormor skulle kunna andas där nere i graven. "Ja, men det är ju inte mormor som ligger där. Det är bara hennes skal. Mormor är i himlen!". Vad din farbror än hade för skäl till att vilja avsluta sitt liv, så tror jag att han fått ro nu. Han kommer att vara med er. I dag, i morgon och för all framtid. Det är en futtig tröst, när man hellre hade haft honom levande bredvid sig. Men ändå.

Många varma kramar! Vi är med er alla i morgon, även fast vi är här och ni där nere i södern.

image52

Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Vad ska man säga? Jag vill iallafall ge dig en innerlig kram Pippi, som kanske ger dig kraft att krama familjen som behöver det nu.

2007-07-20 @ 23:44:22
URL: http://itmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0