Tack för i dag!

Tack så mycket för alla grattis idag! Det gör mig hemskt glad att ha blivit ihågkommen av så många :)

Min dag har varit jättebra. Tårta, äta ute med barn som höll sams, trevliga besök och jättefina presenter: ett nytt headset till min mobil som jag slipper trassla med varje gång jag vill använda det, trädgårdsredskap, ett litet växthus, sprayflaska till växterna, en jättefin väggljusstake gjord av Lena Gustavsson, ett tjusigt bokmärke i skinn, ett löfte om några jordgubbsplantor av svärmor (måste skaffa en pallkrage - pronto!)... Men framförallt: kramar och en fin teckning av barnen... Det var nog det absolut bästa av allt :)

Nu lockar i alla fall sängen, även fast sovrummet känns lika svalt som en bastu. TUR att det finns fläktar som hjälper till med att svalka. Hoppas bara att barnen sover i sina egna sängar i natt, det lär bli ännu varmare om de får för sig att komma över till storsängen.

Kommentarer
Postat av: Åsa&Alvar

Vi tänkte allt komma igår, men... Och, nej, ibland är det inte tanken som räknas. Vad gör ni ikväll? Kan man komma förbi då?

2007-07-26 @ 10:58:57
URL: http://mimosan.bloggagratis.nu
Postat av: Pippi

Apselut! Klart att ni kan komma i kväll!

2007-07-26 @ 11:37:38
URL: http://pippi.blogg.se
Postat av: Anonym

Skulle grattat i förskott när jag visste det!
Nu strulade nätverket igår och jag grattar därför i efterskott. Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra!

2007-07-26 @ 16:52:05
URL: http://decembertjej.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0