Pippi: 5 meter lång. Minst.

Har fått höra/läsa så otroligt värmande ord i dag.

1. Fritidsledaren på Den Gamla Skolan som jag träffade när jag var dit och lämnade ifrån mig nyckeln: "Det är så synd att du lämnar oss Pippi. Du har verkligen varit BRA. Kom och hälsa på oss då och då!".

2. Den nu fd mentoreleven som jag fick blommor av i dag när vi sågs för att hon skulle få tömma ur sitt skåp, på kortet hade hon skrivit: "Du är övärderlig. Tack för allt. XX".

Det är stort att få höra sådana saker av dels en kärv fritidsledare på skolan och dels av en obstinat, småstrulig tonårstjej. Jag har vuxit flera meter i dag.

Kommentarer
Postat av: Amlon

Väx på du! :) Jag är inte ett dugg förvånad! Kram

2007-06-29 @ 22:46:42
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0