Utmaning om underligheter

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag skårrade när jag var liten och fick gå hos talpedagog i åk 3-4, tills jag hade lärt mig och fått befäst hur man uttalar R.


2. Jag är bra på att ge ett lugnt intryck fastän mitt inre är i uppror.

3. Jag har suttit i bordet bredvid Mats Sundin och Börje Salming på Mommas och varit fullständigt ointresserad av dessa världsstjärnors närvaro. Nu i efterhand kan jag väl tycka att jag åtminstone kunde ha gått fram och bett om deras autografer - de är ju två av de största - men okej... Världen snurrar vidare för det :-)


4. Jag har prestationsångest inför det mesta, vilket leder till att många saker förblir ogjorda. Men jag övar på att befästa innebörden av uttrycket "tillräckligt bra" hos mig själv ;-)

5. Jag tycker att naturgeografi och meteorologi är jätteintressant! Läste en baskurs i Geovetenskap parallellt med mina ordinarie kurser på universitetet bara för skojs skull :-)

6. Lyssnar helst på lättsmält, superkommersiell musik :-)

Shit, vad svårt detta var! Jag kanske är normal i alla fall?! :-D

Jag utmanar i alla fall:
1. Carola.
2. Stålpappans fru, Åsa.
3. Charlotte
4. ...
5. ...
6. Det tog tvärstopp, jag är tydligen rätt asocial i bloggvärlden så jag nöjer mig med tre utmaningar :-)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag har svarat! Duktigt va? Känner mig iallafall väldigt stolt

2007-03-12 @ 22:37:07
URL: http://www.ansgarssyskon.blogg.se
Postat av: Anonym

Charlotte: Kul att du antog utmaningen :-)

2007-03-13 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0