En olycka kommer sällan ensam

I dag fick jag hem ett utbetalningskort från Telia. Inbetalningskort är ju vanliga, men definitivt inte utbetalningskort. I synnerhet inte när beloppen överstiger 500 kr... Därför var jag också mäkta förvånad tills jag läste följebrevet och konstaterade att jag betalt en mobiltelefonräkning två gånger.

Det är till att vara noggrann =) Som tur är så kan jag ju se detta som en kompensation för min nästa blunder...

Jag har ju funderat på hur jag skulle göra med engelskakurserna som jag kom in på. Ett tag var jag inne på att bara läsa den ena och hade i princip bestämt mig för att göra så.

Nu när jag tittar på informationen jag fått, ser jag att jag har missat att registrera mig på kursen. Detta skulle jag ha gjort mellan den 3 och 9 september. Jag antar att jag får lov att se det som ett tecken...

image73Det blev alltså ingen engelska denna termin... Pity, in a way... I really would have enjoyed the Comprehension and writing course. But I guess that I'll have several opportunities to study english in the future... ;)

Kommentarer
Postat av: decembertjej

Hej! Och tack för din kommentar. Vad glad jag blir!
Du får låna bilden så mycket du vill :-)
Förlåt för lite sent svar men det har varit lite körigt. Minst sagt. Men nu är jag här igen.
Kram!!

2007-09-12 @ 20:49:36
URL: http://decembertjej.bloggagratis.se
Postat av: Killfröken

Ta det från en som aldrig någonsin registrerat sig på rätt sätt. Ringer du dom och ber om ursäkt får du går kursen bara det finns plats (mer regel än undantag)...
Lycka till med engelskan!
//Killfröken

2007-09-12 @ 20:58:33
URL: http://killfroken.se
Postat av: Pippi

Decembertjej:
Tack så mycket för att jag får låna bilden :) Tacktacktack :) Förstår mycket väl att det blir körigt emellanåt, så känn lugnet ;)
Killfröken:
Tack för tipset! Det känns hoppfullt!

2007-09-12 @ 22:40:19
URL: http://pippi.blogg.se
Postat av: therese

hejj fin blogg kolla gärna in min den handlar om känndisar och jag har några kontakter som känner dom här kändisarna så det jag skriver i min blogg är helt sant !!!!!

kommentera gärna också :D tippsa vänner :D

2010-10-13 @ 17:10:59
URL: http://avrillaving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0