Tre saker

Tog mig friheten att fortsätta med en Tre-saker-som-alltid-finns-i-min-lista...


Kyl: låglaktos/laktosfri mjölk, morötter och mandel

Frys: broccoli, wokgrönsaker och kyckling

Skafferi: pasta, champinjoner och havregryn

Handväska: mobilen, min plånbok och nycklar

Sminkväska: mascara, täckstift och pincett

Badrumshylla: tandkräm, tandborste och ansiktsrengöring

Tvättkorg: underkläder, sockar och t-shirts

Skohylla: foppatofflor, stövlar och gå/såringskor

Förråd: fiskeprylar, skor och stora frysboxen

Hjärna: barnen, för mycket tankar och drömmar

Jackficka: bajspåsar, näsdukar och små gåvor från barnen

Kryddskåp: salt, vitlökspulver och örtkryddor

Trädgård/balkong: ogräs, rönn och rosor

Barskåp: rött vin, bailey's och whiskey

Köksbänk: frukt, gammal disk och kaffebryggare

Fruktkorg: äpplen, bananer och apelsiner (när det är säsong)

Anta min utmaning om du vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0