Min son...

...är allt bra söt :-) Nu springer han omkring med ett clipöronhänge på ena örat, en sjal över axlarna och en piratmössa på huvudet och tycker att han är finast i världen :-) Min lille raring!

Han mår för övrigt bättre i dag och vi ska köra med bricanyl som slemlösande hostmedicin i 10 dagar... I morgon bär det av till dagis igen. De brukar förresten inte ge medicin åt barnen, men det skulle gå bra att ge hostmedicinen efter lunch om vi doserade den färdigt och tar med den i en liten burk. Dessutom är det ju inte hela världen om V. skulle missa en dos på dagen och det är ju tur det :-)

Nu ska jag försöka mig på konststycket att ta en dusch med sonen lös i huset ;-) *wish me luck* Sedan ska vi åka och handla lite kakor till fikat i eftermiddag (M. fyller år i dag). Jag är lite för trött och lite för bekväm för att ge mig på att baka också i dag. Det räcker med att jag och V. "städar" *hihi* Lilla hjälpredan tycker att det är jättekul att hjälpa till och gör det med bravur - på sitt sätt... Vi är bara inte helt överens om
_hur_ man ska städa och vad ;-)))

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0