Vem är du?

Maken sitter och kollar på bilar. Jag sitter här och pysslar med mitt.

Blev nyfiken efter att ha kollat på statistiken för bloggen. 21 unika besök och 53 visningar allt som allt i dag. Snittet är också högt om man ser över en länge tidsperiod, det är sällan mindre än 15 unika besök här per dag. Det är rätt mycket, vilket jag är glad för - det innebär ju att rätt många människor tycker att det finns anledning att läsa det jag skriver av en eller annan anledning.

En del av er vet jag är släktingar/familjemedlemmar (beror i och för sig hur man definierar familj/släktingar, men i alla fall...). Några av er har jag träffat för att vi har barn födda ungefär samtidigt och ytterligare några vet jag inte hur våra vägar korsades här i den digitala världen, men korsades gjorde de och de nya bekantskaperna är mycket trevliga :-)

Nu till min synnerligen viktiga fråga:
Vem är du? Just du som sitter och läser detta, just nu. Hur hittade du hit?
Skriv en kommentar och berätta, jag är nyfiken på dig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Det är bara jag, Malin, från nov-02listan som kikar in! :-) Hoppas ni mår bra! Här är det dunderförkylt! Allihopa utom gubben, såklart...

Kram Malin

2007-04-29 @ 08:35:59
URL: http://www.babyfriends.se/tindra
Postat av: JoVi

Jag tittar in här ofta! Men det var kanske ingen nyhet *hihi* Kram!

2007-04-29 @ 10:03:47
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: IT-mamman

Hej! IT-mamman här. Och jag brukar kika in. Vet faktiskt inte hur jag hittade dig, eller om du var inne på min blogg först, eller om jag såg ditt namn i en kommentar du gjort hos någon annan... Mitt minne sviker. Men jag gillar dig!
Jag brukar också fundera på vilka som är inne på min blogg. Man vill gärna att de ska kommentera, så att de lämnar något slags avtryck.

2007-04-29 @ 10:10:27
URL: http://itmamman.wordpress.com
Postat av: Persilja

Jag hittade dig hos Åsa (mimosans blogg) och sen kikar jag in då och då eftersom du är kirunes. Det blir liksom en extra krydda. Och för att jag gillar din blogg förstås. Åsa hittade jag när jag googlade på Kiruna i min arla bloggungdom i oktober/nov -06 innan jag själv började blogga. Visst blir man nyfiken på vem alla läsare är!!! Så du kan se hur många visningar du haft? Jag kan bara se antal besök, dvs om någon kikat in flera ggr ser jag det endast som en.

2007-04-29 @ 10:17:52
Postat av: Pippi

Vad kul att ni lämnar spår efter er! *glad*
Malin: Hoppas att ni kryar på er!
JoVi: Nej, det var ingen nyhet, men jag blir alltid lika glad när jag ser en kommentar ifrån dig.
IT-mamman: Det är nog samma för mig. Jag tror att jag hittade dig genom Persiljas blogg. Jag gillar dig med, både rent yrkesmässigt (du inspirerar!) och annars :-)
Persilja: Det _är_ kul att kolla på bloggar från samma ort. Fast snart blir det ju inte så längre :( Men jag lär hemsöka din blogg ändå :-) Men i alla fall: Ja, jag kan se hur många träffar jag sammanlagt har.

Nu ska jag fortsätta med att vara husmoderlig och putsa fönster. Köpte ett nytt gardintyg igår och kan knappt bärga mig tills jag får upp det :-)

2007-04-29 @ 10:30:43
URL: http://pippi.blogg.se
Postat av: Amlon

Jag kikar in här då och då, men det vet du ju redan! :) Vilka små frisörer du närt vid din barm föresten. *hihi* Sötisarna!

Kram!

2007-04-29 @ 20:58:13
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Carin

och jag tittar också in hos dig när jag gör min bloggrunda. Det är alltid trevligt att läsa dina tankar!
kram fyrabarnsmamman Carin (nov02-listan)

2007-04-29 @ 22:54:58
Postat av: Cecilia

Hej! Jag hittade hit idag, via en kommentar på Bloggen som säkert kommer att byta namn flera gånger :). Namnet är Cecilia, gift trebarnsmor som bor ute på landet norr om Stockholm. Och jag kommer nog tillbaka!

2007-05-01 @ 12:34:42
URL: http://bloggeliblogg-cecilia.blogspot.com
Postat av: Esters Mamma

Jag har hittat hit via Persilja och läser lite då och då.

2007-05-03 @ 12:24:14
URL: http://estersmamma.blogg.se
Postat av: Sayo

då och då när jag får bloggsväng tittar jag igenom några jag fastnat för och jag tror jag hittat dig genom IT-mammans blogg faktiskt :D

2007-05-04 @ 19:39:09
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: listoplisto

Jag tror jag hittade hit första gången via Åsas blogg. Jag hade nåt vagt minne av släktskapet där och tänkte att jag måste kolla om det är du som är du, och det är det ju ;-)

2007-05-05 @ 10:01:39
URL: http://listoplisto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0